Suzuki Hayabusa

Nové zboží

E-shop:
Skladem na eshopu Tento produkt máme skladem.

Absolutní odhodlání a neúnavné úsilí umožnily vznik nové generace dokonale připravené směle přenést jezdce do budoucnosti.

Více informací

Dotazníkový formulář

Více informací

Více informací

VOLIČ REŽIMU VÝKONU

Zvolte si jeden ze tří výkonových režimů, které regulují výkon motoru tak, aby odpovídal jízdním podmínkám a stavu vozovky. Režim 1 poskytuje nejostřejší odezvu na otočení plynové rukojeti a maximální výkon. To je volba pro zkušeného jezdce a sportovní jízdu. V režimu 2 je odezva na otočení plynové rukojeti jemnější a nárůst výkonu je lineárnější. Je to praktický režim pro každodenní ježdění. Režim 3 je režimem s nejjemnějším nastavením reakce na otočení plynové rukojeti, pozvolným nárůstem výkonové křivky a s omezeným maximálním výkonem. Tento režim je vhodný pro jízdu na mokré nebo kluzké vozovce nebo v případě, kdy si jezdec zvyká na potenciál tohoto ultimátního sportovního motocyklu.

 

SYSTÉM OMEZUJÍCÍ NADZVEDNUTÍ PŘEDNÍHO KOLA

Suzuki úspěšně vyvinula pokročilý systém, který maximalizuje akceleraci a zároveň zabraňuje nadzvednutí předního kola od země. Po zapnutí nabízí systém možnost výběru z 10 režimů nastavení. Režim 1 poskytuje minimální kontrolu, v režimu 10 je prakticky nemožné nadzvednout přední kolo a to i při plném plynu a se spolujezdcem za zády

 

SYSTÉM KONTROLY TRAKCE

Tento systém povyšuje kontrolu trakce na vyšší úroveň díky neustálému monitorování dat o náklonu motocyklu z jednotky IMU a následnému efektivnímu omezení prokluzu v zatáčkách i na přímé silnici. Systém poskytuje vždy vyšší stabilitu a umožňuje jisté ovládání za různých jízdních podmínek při současném snížení stresu a únavy. Systém nabízí výběr z 10 režimů nastavení a kontrolu trakce je možné rovněž vypnout. Čím vyšší je číslo režimu, tím rychleji systém kontroly trakce zasahuje a tím proaktivněji systém zasahuje při prokluzu kola.

 

PŘEDNÍ BRZDOVÉ TŘMENY BREMBO STYLEMA®

Hayabusa používá nejnovější brzdové třmeny Brembo Stylema®. Vyznačují se lehčí, kompaktnější a pečlivě navrženou konstrukcí určenou pro použití ve vysoce výkonných motocyklech. U těchto brzdových třmenů je zvýšený průtok vzduchu kolem brzdových destiček pro jejich rychlejší ochlazování a okamžitou reakci. Třmeny jsou spárovány s předními brzdovými kotouči, jejichž průměr byl zvětšen z 310 mm na 320 mm a které jsou opatřeny nově strukturovanými otvory pro další optimalizaci účinnosti chlazení.

 

OPTIMALIZOVANÉ ODPRUŽENÍ

Up-side down vidlice KYB poskytuje zdvih předního kola 120 mm. Pracovní plocha vnitřních trubek je opatřená vrstvou diamond-like carbon (DLC) za účelem snížení tření a zlepšení reakce na malé nerovnosti povrchu vozovky. Předpětí pružiny, tlumení při kompresi a odskok jsou plně nastavitelné. Vnitřní konstrukce byla vylepšena, aby byly lépe absorbovány nerovnosti vozovky a zajištěna ještě hladší a stabilnější jízda s optimální přilnavostí. Byla zlepšena rovněž vnitřní konstrukce plně nastavitelné zadní pružící a tlumící jednotky pro dosažení maximálního komfortu a stability při přímé jízdě. Navíc bylo nastavení předního a zadního odpružení optimalizováno tak, aby se dosáhlo stabilní jízdy s neutrálním chováním při všech rychlostech.

 

EXKLUZIVNĚ NAVRŽENÉ PNEUMATIKY BRIDGESTONE

Suzuki po několik let úzce spolupracovala s Bridgestone na vývoji nových pneumatik BATTLAX HYPERSPORT S22, tak aby splňovaly skutečné požadavky Hayabusy. Nové pneumatiky se mohou pochlubit zvýšenou přilnavostí za sucha, výkonem za mokra a vyšší všestrannou trakcí při zachování dlouhé životnosti. S novou směsí a konstrukcí vykazují tyto pneumatiky výrazné zlepšení ve stabilitě při přímé jízdě a přilnavosti v zatáčkách a poskytují tak každému jezdci více vzrušujících zážitků a jistoty při jízdě.

 

ASISTENT SJÍŽDĚNÍ SVAHU

Systém monitoruje polohu a náklon motocyklu, aby pomohl zabránit nadzvednutí zadního kola. S pomocí ABS reguluje při sjíždění svahu a použití brzd tlak v brzdovém systému.

 

SYSTÉM LAUNCH CONTROL

Otočte plynovou rukojetí a zažijte stejné pocity efektivního startu a akcelerace jako závodníci po opuštění startovní čáry. Možnost volby jednoho ze tří režimů Vám dovolí nastavit otáčky motoru při rozjezdu tak, aby odpovídaly Vašim zkušenostem nebo sebedůvěře. Režim 1 omezí otáčky motoru na 4 000 ot/min, režim 2 na 6 000 ot/min a režim 3 – nejrychlejší režim – na 8 000 ot/min.

 

ASISTENT ROZJEZDU DO KOPCE

Systém je navržený tak, aby při jízdě do svahu a zabrzdění ponechal ještě po dobu 30 sekund aktivovanou zadní brzdu i po uvolnění páčky přední nebo pedálu zadní brzdy. To umožňuje plynulý rozjezd bez obavy, že motocykl popojede dozadu. Tato funkce se zruší buď rychlým dvojitým stisknutím páčky přední brzdy nebo rozjezdem

 

TEMPOMAT

Tempomat snižuje únavu na dlouhých cestách tím, že udržuje nastavenou rychlost bez nutnosti manipulace s plynovou rukojetí. Rychlost lze snadno zvýšit nebo snížit pomocí spínače na levé rukojeti řídítek v rozsahu od 31 km/h do 200 km/h při 2 000 až 7 000 ot/min a jízdě na druhý nebo vyšší rychlostní stupeň.
Praktická funkce obnovení nastavené rychlosti znovu aktivuje systém a po přibrzdění zrychlí na poslední nastavenou rychlost.

 

 

Typ motoru: Čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC
Spotřeba paliva*: 6,7 L / 100 km
Emise CO2*: 157 g / km
Vrtání x Zdvih: 81 mm x 65 mm
Převodovka: 6 rychlostí, stálý záběr
Výkon motoru: 140kW (190PS) / 9 700 rpm
Max. kroutící moment: 150 Nm / 7 000 rpm
Celková délka: 2 180 mm
Celková šířka: 735 mm
Celková výška: 1 165 mm
Rozvor: 1 480 mm
Světlá výška: 125 mm
Přední pérování: Vidlice typu upside down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní pérování: Kyvná vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič
Přední brzdy: Brembo Stylema®, 4 pístky, dvojitý kotouč, ABS
Zadní brzdy: Nissin, 1 pístek, jednoduchý kotouč, ABS
Přední pneumatika: 120/70ZR17M/C (58W), bezdušová
Zadní pneumatika: 190/50ZR17M/C (73W), bezdušová
   
*:Vypočítáno na základě zkušebního cyklu měření emisí Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)
PODOBNÉ PRODUKTY