MOTO GUZZI V9 Bobber

MOTO GUZZI V9 Bobber
MOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 BobberMOTO GUZZI V9 Bobber
cena
234.900 Kč
(Cena s DPH)
Poptat motocykl
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
  • Detailní popis
  • Parametry
  • Video

ZA UVEDENOU AKČNÍ CENU POUZE JEDINÝ SKLADOVÝ MOTOCYKL.

MOTO GUZZI V9 BOBBER

Sportovní klasik!

Matně černé prvky dominují sportovní vzhled V9 bobber. Zcela nová série V9 se narodila jako lehký a svižný následovník legendy Nevada 750. Klasické prvky s kvalitní povrchovou úpravou ladí v kombinaci s moderním designem nádrže ve tvaru kapky. Vrcholem je nový 850cc V motor, který pohání téměř 200 kilogramů V9 nad asfaltem. Standardní funkce zahrnují dvoukanálový ABS, imobilizér a USB porty. V9 s platformou MG multimédia umožňuje připojit smartphone k motorce a získat spoustu užitečných dat o vozidle a stylu jízdy řidiče.

 

 
Motor

Modely V9 mají novou pohonnou jednotku, vyrobenou jako všechny motory v závodě Moto Guzzi Mandello del Lario. Jedná se o příčně uložený V-Twin 90 °, vzduchem a olejem chlazený motor. Byl vyvinutý s výslovným cílem maximalizovat točivý moment a pružnost, klíčové aspekty pro zajištění potěšení z jízdy a zábavu na cestách.

Spodní část motoru sestává z nové hliníkové klikové skříně, která je vyztužená v klíčových místech. Nové je také sací potrubí olejového čerpadla, stejně jako související obtokový ventil a pístové chladicí trysky oleje  vybavené ovládacím ventilem řízení toku. Kryt alternátoru je také nový.

Tento motor se může pochlubit překvapivým charakterem a citlivostí, které přispívají k opravdu vzrušujícímu zážitku z jízdy. 
 
Dalším novým aspektem Moto Guzzi u motoru 850 je suchá spojka o průměru 170 mm, které poskytují dokonalý přenos točivého momentu a výkonu. Tím se zvyšuje odolnost a spolehlivost a snižuje se zatížení na páčku spojky, zlepšuje se tím ovladatelnost a jízdní komfort.
 
Elektronika

MOTO GUZZI TRACTION CONTROL (MGTC) + ABS

Kontrola  trakce a dvoukanálové ABS jsou navzájem nezávislé. Jezdec může úroveň trakce měnit ve dvou stupních nastavení nebo zcela deaktivovat. Motocykl tak umožňuje plně využít výkon stroje a přilnavost pneumatik pro maximální potěšení z jízdy i méně zkušeným jezdcům.

Systém ABS vypínatelný není.

 

Rám a odpružení

Novinkou je také podvozek včetně dvojitého kolébkového, ocelového rámu, který vytváří optimálnírozložení hmotnosti a tím dodává motocyklu dynamickou rovnováhu.Rám je vyztužený v hlavě řízení a a její sklon zaručuje skvělou jízdu s dokonalou kombinací ovladatelnosti a stability.

Přední vidlice má dlouhý zdvih 130 mm, vzadu najdeme dvojici výkonnějších tlumičů se stavitelným předpětím.

 

Brzdy

O bezpečnost se stará  přední čtyřpístkový třmen BREMBO s kotoučemo průměru 320 mm, zadní dvoupístkový třmen svírá kotouč o průměru 260 mm.

Nechybí ani dvoukanálový systém ABS od Continentalu a dvoustupňová vypínatelná kontrola trakce MGCT.

 

Výbava

Standardní výbavou je  USB port umístěný na krku řízení,  užitečný pro nabíjení externích zařízení.
 
Nový asymetricky uložená elektronická přístrojová deska,  se skládá z jednoho kruhového číselníku, který je rovněž v souladu se stylem V9. Rychloměr má analogový číselník, zatímco všechny ostatní informace jsou obsaženy v digitálním rámečku: celkové ujeté kilometry, částečné denní počítadlo ujetých kilometrů  (s automatickým resetem po osmi hodinách po vypnutí motocyklu), denní počítadlo ujetých kilometrů, doba jízdy, okamžitá a průměrná spotřeba paliva, hodiny, venkovní teplota, průměrná rychlost, úroveň MGCT a ukazatel zařazeného převodového stupně. 

 

Technické údaje
 
MOTOR Twin V2 90° 4-taktní, podélně uložený, chlazený vzduchem, OHV, EURO 4
PALIVO natural 95
VRTÁNÍ x ZDVIH 84 x 77 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM 853 ccm
KOMPRESNÍ POMĚR 10,5 : 1
MAXIMÁLNÍ VÝKON 40,44 kW (55 k) při 6.250 ot./min.
MAXIMÁLNÍ MOMENT 62 Nm při 3.000 ot./min.
MANAGEMENT integrální řídící systém, řídící jednotka Magneti MIU,centrální škrtící klapka, integrované elektronické vstřikování a digitální zapalování
MAZÁNÍ zásoba oleje v motoru
STARTOVÁNÍ elektrický startér
ALTERNÁTOR 12V – 550W
VÝFUKOVÝ SYSTÉM systém 2- 2, lambda sonda, EURO 4
SPOJKA suchá jednokotoučová s anti-vibračními pružinami
PRIMÁRNÍ PŘEVOD 21/25 (1:1,190)
PŘEVODOVKA, oddělená se samostatnou olejovou náplní, 6 rychlostí, převodové poměry 16/39 (1:2,437)
18/32 (1:1,778)
21/28 (1:1,333)
24/26 (1:1,083)
25/24 (1:0,960)
28/24 (1:0,857)
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD kompaktní reaktivní kardanový hřídel, převodový poměr 8/33 (1:4,125)
RÁM kolébkový rám z vysokopevnostní oceli se šroubavanými prvky
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ konvenční hydraulická vidlice 40 mm,  zdvih kola 130 mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍ dva tlumiče s nastavitelným předpětím pružin, zdvih kola 97 mm
BRZDY přední BREMBO, 1 lehký ocelový plovoucí kotouč O 320 mm, 4-pístkový třmen, oplétané brzdové hadice
zadní BREMBO, lehký ocelový pevný kotouč O 260 mm, 2-pístkový třmen, oplétaná brzdová hadice
ABS dvoukanálový systém Continental s možností deaktivace
KONTROLA TRAKCE systém MGTC (MotoGuzzi Traction Control) bez možností deaktivace,2 stupně nastavení, funkce kalibrace průměru zadního kola dle použité pneumatiky
KOLA- ráfky z lehké slitiny přední 2.50 x 19"
zadní 4.00 x 16"
PNEUMATIKY- radiální, bezdušové přední 100/90 R19
zadní 150/80 R16
ROZMĚRY, HMOSTNOSTI, OBJEMY délka 2.185 mm
šířka 840 mm (řidítka)
výška 1.160 mm (přístrojová deska)
rozvor 1.465 mm
výška sedla 780 mm
stopa řízení 116 mm
úhel řízení 26,4°
provozní hmotnost 199 kg
palivová nádrž 15 ltr.
Vytisknout stránku Poslat odkaz na e-mail
Výhody pro vás
Doprava zdarma
Při nákupu nad 999 Kč Vám bude objednané zboží zasláno zdarma.
Dárky nad 5000 Kč
K objednávkám nad 5 000 Kč získáte dárek, který Vám bude zaslán spolu s objednaným zbožím.
Rychlé dodání k vám domů
Zboží, které máme skladem doručíme do 3 dnů.
Dvě velké prodejny
S širokým sortimentem skladem a možností osobního odběru.
Expedice zásilek
Zásilky posíláme do třech zemí - ČR, SK, PL.
Bezpečný nákup
Díky zabezpečení HTTPS jsou Vaše data chráněna.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.