Moto Guzzi California 1400 Touring SE

CALIFORNIA 1400 TOURING SE
Moto Guzzi California 1400 Touring SE3Moto Guzzi California 1400 Touring SE2Moto Guzzi California 1400 Touring SEMoto Guzzi California 1400 Touring SE1Moto Guzzi California 1400 Touring SE4Moto Guzzi California 1400 Touring SE5Moto Guzzi California 1400 Touring SE6CALIFORNIA 1400 TOURING SE 2
cena
502.900 Kč
(Cena s DPH)
Poptat motocykl
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
  • Detailní popis
  • Parametry

Moto Guzzi California 1400 Touring SE

California Touring ještě v luxusnějším provedení SE - Special Edition

Ta je charakteristická novým dvoubarevným lakováním a také sériově montovanou opěrkou spolujezdce. Nápadné je chromové madlo inspirované modelem T3, jakož i dvoubarevné lakování nádrže, které ji opticky zmenšuje a dává tak vyniknout mohutným válcům motoru.

Luxusní dojem podtrhují vpředu leštěné kryty přední vidlice a leštěné kryty vstřikovačů. Výrazným designovým prvkem je silueta zadního blatníku s integrovanými diodovými zadními světly. Čelní pohled je neméně působivý, s polyelIptickým světlometem vybaveným diodovým denním osvětlením DRL. Celková silueta je umocněna velkým štítem, přídavnými světly a bočními deflektory

Motor

  • MOTO GUZZI „Quattrovalvole“ V2 90° 4-taktní
  • objem 1.380 ccm
  • podélně uložený
  • chlazení vzduch-olej
  • SOHC – 4 ventily na válec
  • kombinovaný rozvod: řetěz – zdvihátka – paralelní vahadla
  • maximální výkon 71 kW (96 k) při 6.500ot./min.
  • točivý moment 120 Nm při 2.750ot./min.

Elektronika

RIDE-BY-WIRE

Díky elektronické kontrole plynu Ride-By-Wire má jezdec na výběr mezi třemi palivovými mapami SPORT-TOURING-RAIN, které se přepínají při nastartovaném motoru, startérovým tlačítkem a to i při jízdě. Není to pouze reklamní slogan. California razantně mění svůj charakter podle toho, jak chcete:

  • sportovní režim dává okamžitý agresivní výkon;
  • turistický zas hladší akci při uvolněné jízdě;
  • dešťový vám přijde vhod při extrémně kluzkém povrchu

MOTO GUZZI TRACTION CONTROL (MGTC) + ABS

Systém kontroly trakce a dvoukanálové ABS jsou navzájem nezávisle vypínatelné. Jezdec může trakci měnit ve třech stupních nastavení nebo i zcela deaktivovat. Motocykl tak umožňuje plně využít výkon stroje a přilnavost pneumatik pro maximální potěšení z jízdy i méně zkušeným jezdcům.

TEMPOMAT

U cestovních motocyklů nepostradatelný pomocník při nutných přesunech po dálnici. Při deaktivaci si pamatuje poslední zvolenou rychlost motocyklu.

Rám 

Dvojitý kolébkový rám vychází z koncepce rámů sportovních strojů. Díky velmi nízkému sedlu (740 mm u modelu Touring a 720 mm u modelu Custom), úhlu masivní přední vidlice 32° a stopě 155 mm umožňuje v této kategorii excelentní ovladatelnost a motocykl je přívětivý pro jezdce všech velikostí.

Elasticko-kinetický systém uložení motoru využívá speciálních silentbloků pro odstranění přenosu vibrací do rámu. Při stání motocyklu plně pocítíte charakter silného dvouválce ale po rozjezdu jsou veškeré vibrace izolovány. Motocykl tak poskytuje pohodlí i při dlouhých cestách.

Ráfky se skvělým designem jsou obuty do pneumatik 130/70-18" resp. 200/60-16".

Odpružení

Přední: teleskopická vidlice, průměr 46 mm.Zdvih 120mm.

Zadní: dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Zdvih 120mm.

Brzdy

O bezpečnost se starají radiální třmeny BREMBO:

- vpředu 2 kotouče O 320 mm s radiálními třmeny,

- vzadu kotouč O 282 mm.

Nechybí ani dvoukanálový systém ABS od Continentalu a třístupňová vypínatelná kontrola trakce MGCT.

Výbava

Přístrojová deska Matric s kombinací analogového a digitálního displeje zpracovává údaje přes CAN linky a ukládá je do paměti. Ultra kompaktní přístroje vynikají lehkostí a moderním designem. Všechny funkce jsou volitelné ovladačem umístěným na řidítkách. Na přístrojové desce najdete všechny důležité informace: okamžitou rychlost, otáčky, hodiny,  dva denní tripy (průměrná a maximální rychlost, doba jízdy, průměrnou a maximální spotřebu), dobíjení a volbu intenzity podsvícení.

Model Touring SE je standardně vybaven alarmem a imobilizérem s možností zadání osobního kódu.

Další výbava:

  • opěrka spolujezdce
  • velké plexisklo
  • boční kufry v barvě motocyklu
  • ochranné rámy motoru a kufrů
  • přídavné světlomety
  • diodové zadní svítilny s integrovanými blinkry
  • diodové denní svícení
Barevné varianty: california-touring-se
Technické údaje
MOTOR MOTO GUZZI „Quattrovalvole“ V2 90° 4-taktní, podélně uložený, chlazený vzduchem, olejový chladič, SOHC-4 ventily na válec, kombinovaný rozvod: řetěz–zdvihátka–paralelní vahadla EURO 3
PALIVO natural 95
VRTÁNÍ x ZDVIH 104 x 81.2 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM 1380 cm³
KOMPRESNÍ POMĚR 10.5 : 1
MAXIMÁLNÍ VÝKON 71 kW (96 k) při 6.500 ot/min
MAXIMÁLNÍ MOMENT 120 Nm při 2.750 ot/min
MANAGEMENT integrální řídící systém, řídící jednotka Magneti Marelli IAW7SM, samostatné škrtící klapky 2x 52 mm, integrované elektronické vstřikování a digitální zapalování, dvě svíčky na válec, vstřikovače Magneti Marelli IWP 243, management „Ride-by-Wire Multimap“, volitelné charakteristiky motoru SPORT-TOURING-RAIN
MAZÁNÍ zásoba oleje v motoru
STARTOVÁNÍ elektrický startér
ALTERNÁTOR 550W při 6.000 ot/min
VÝFUKOVÝ SYSTÉM systém 2-2 s dvěmi koncovkami a třícestným katalizátorem, lambda sonda, EURO 3
SPOJKA suchá jednokotoučová s anti-vibračními pružinami a hydraulickým ovládáním
PRIMÁRNÍ PŘEVOD 26/35 (1: 1,346)
PŘEVODOVKA, 6-ti rychlostní, převodové poměry 17/38 (1 : 2.235)
20/34 (1 : 1.700)
23/31 (1 : 1.348)
26/29 (1 : 1.115)
31/30 (1 : 0.968)
30/24 (1 : 0.8)
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD kardan, převodový poměr 10/36 (1: 3.6)
RÁM dvojitý kolébkový rám z ocelových trubek vychází z koncepce rámů sportovních strojů. Elasticko-kinetické zavěšení motoru pro snížení vibrací.
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ konvenční vidlice, průměr 46 mm, zdvih kola 120 mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍ dvojice kompletně nastavitelných tlumičů. Zdvih 120mm.
BRZDY přední 2 lehké ocelové plovoucí kotouče 320 mm, radiální 4-pístkové třmeny BREMBO, oplétané brzdové hadice
zadní lehký ocelový pevný kotouč 282 mm, 2-pístkový třmen, oplétaná brzdová hadice
ABS dvoukanálový systém Continental s možnosti deaktivace
KONTROLA TRAKCE systém MGTC (MotoGuzzi Traction Control) bez možnosti samostatné deaktivace, propojen se systémy ABS a Ride-by-Wire, 3 stupně nastavení, funkce kalibrace průměru zadního kola dle použité pneumatiky
KOLA- ráfky z lehké slitiny přední 3,50 x 18"
zadní 6,00 x 16"
PNEUMATIKY- radiální, bezdušové přední 130/70 R 18
zadní 200/60 R 16
ROZMĚRY, HMOSTNOSTI, OBJEMY délka 2.445 mm
šířka 1.030 mm (řidítka)
výška 1.460 mm
rozvor 1.685 mm
výška sedla 740 mm
stopa řízení 155 mm
úhel řízení 32°
suchá hmotnost 319 kg
provozní hmotnost 337 kg
palivová nádrž 20,5 ltr.
Vytisknout stránku Poslat odkaz na e-mail
Výhody pro vás
Doprava zdarma
Při nákupu nad 999 Kč Vám bude objednané zboží zasláno zdarma.
Dárky nad 5000 Kč
K objednávkám nad 5 000 Kč získáte dárek, který Vám bude zaslán spolu s objednaným zbožím.
Rychlé dodání k vám domů
Zboží, které máme skladem doručíme do 3 dnů.
Dvě velké prodejny
S širokým sortimentem skladem a možností osobního odběru.
Expedice zásilek
Zásilky posíláme do třech zemí - ČR, SK, PL.
Bezpečný nákup
Díky zabezpečení HTTPS jsou Vaše data chráněna.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.